Bestyrelsen

Foreningens daglige ledelse varetages af foreningens bestyrelsen. Bestyrelsen mødes 4 – 6 gange årligt, hvor bland andet henvendelser fra foreningens medlemmer håndteres. Bestyrelsen er underlagt foreningens  årlige generalforsamling, hvor bestyrelsens medlemmer også løbende vælges. Bestyrelsesmedlemmer vælges til bestyrelsen for en periode på 2 år af gangen.

Bestyrelsen består i alt af 5 medlemmer, samt 2 suppleanter 

TittelNavnAdresseKontakt / emailAnsvar
FormandJesper KlaprothVingetoften 160formand.vingetoften@gmail.com
NæstformandMichael BellVingetoften 112Hjemmeside & Facebook
KassererSigurd ChristophersenVingetoften 108
SekretærBirgitte KlaprothVingetoften 160Referater mv.
Menigt medlemMartin FrostVingetoften 84
Suppleant 1Nanette PetersenVingetoften 116
Suppleant 2Mette Hatting CreutzbergVingetoften 138

Herudover er der valg 2 Revisorer samt suppleanter 

TittelNavnAdresseAnsvarKontakt/mail
Revisor Lone FrederiksenVingetoften 196
RevisorRobert MadsenVingetoften 4
Suppleant 1
Suppleant 2

En tanke om "Bestyrelsen"

  1. Vi er tilflyttere pr. 2/1 2015 idet vi har købt vingetoften 184.
    Vi glæder os meget til at overtage huset.
    Vi ønsker at forsyne huset med en terrasse dør på den østlige side.
    Dette er for at kunne udnytte den lille have der ligger her.
    Vi påtænker at døren skal placeres omtrentlig midt mellem stue og køkkenvinduet, og have en ca. dimension 800×2100.
    I den forbindelse vil vi spørge om der er erfaringer for dette lille projekt, da de jo kræver skæring af yderligere et dørhul i ydervæggen. ( Skal der laves beregninger osv. ).
    Vi glæder os til vore nye naboskaber og ser frem til et svar på vor henvendelse.
    Med venlig hilsen
    Connie og Hans-Jørgen Sonnenborg
    Vingetoften 184 ( pr. 2/1 2015 )

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *