Et frivilligt udvalg i foreniningen har opsøgt en masse viden og erfaring om de forskellige opvarmningsformer som er mulige i vores Unic-119 huse. Informationen er nu tilgængelig på hjemmesiden, og I kan finde den HER.
Forfatterarkiv: Camilla Thorlaksen
Information fra særmøde om fjernvarme
Den 2. september var GF Vingetoften og GF Rørløkken til særmøde på Herlev medborgerhus med Vestforbrændingen omhandlende mulige løsninger og økonomi ved installation af fjernvarme i vores Unic-119 huse.
Husk at frist for tilmelding til fjernvarme er d. 1. oktober 2025 – og at den bindende tilmelding først afgives, når Vestforbrænding foretager en areal gennemgang af hvert enkelt hus kort før gravearbejdets start.
Information fra mødet samt præsentationer, tilbud og eksempel på økonomi kan ses HER.
Fjernvarme nyt
Fristen for tilmelding til fjernvarme er rykket til den 1. oktober.
Nyt stormøde i Medborgerhuset, afholdes tirsdag 2. september kl. 19.
Mere information fra Vestforbrænding er også på trapperne, er vi blevet fortalt.
Fjernvarme
Vores fælles fjernvarmeudvalg har været i kontakt med Vestforbrænding for at få svar på nogle af de spørgsmål, der blev rejst på infomødet d. 29. april. Nogle svar afventer dog deres færdiggørelse af installationerne i Klanparken i Ballerup, og derfor har Vestforbrænding udskudt vores to grundejerforeningers tilmeldingsfrist til fjernvarmen fra 1. juli til 1. september i år.
Vestforbrænding har sendt brev om Nyt om tilmelding til fjernvarmen til de af os beboere, som har tilmeldt sig emailinformation fra dem. Men da det ikke er alle Unic-husene i Rørløkken og Vingetoften, som er tilmeldt mails fra Vestforbrænding, rundsender jeg her brevet vedhæftet.
Husk at den endelige bindende tilmelding først afgives, når Vestforbrænding foretager en areal gennemgang af hvert enkelt hus kort før gravearbejdets start.
Vores fælles udvalg arbejder derfor videre på at få svar på alle rejste spørgsmål, og vi sender nyt ud til jer, når vi har modtaget svarene – men inden Vestforbrændings infomøde i august.
Møde om fjernvarme
Kære grundejere
Tak for den store opbakning forleden til vores fællesmøde om fjernvarmen.
Her er præsentationen som blev fremlagt under mødet samt tilbud fra det deltagende VVS selskab:
Med venlig hilsen – Bestyrelsen